Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011
Ν. ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΩΣ …ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΑ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Τραγικό και αστείο μπορεί να χαρακτηριστεί το γεγονός ότι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ επιχειρούν να εμφανιστούν, λίγες μέρες αφότου έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στη νέα κυβέρνηση και είπαν «ναι» στο μεσοπρόθεσμο, ως υπερασπιστές των πολιτών έναντι των νομοθετημάτων της κυβέρνησης. Σε αυτό το πλαίσιο υπάγεται η ερώτηση της Νάντιας Γιαννακοπούλου, βουλευτή Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ, σχετικά με την απελευθέρωση των ταξί. Η κα Γιαννακοπούλου...
αφού πριν από λίγες μέρες δια της ψήφου της στήριξε την κυβέρνηση τώρα εμφανίζεται να αντιδρά στις αποφάσεις του υπουργείου μεταφορών. Είναι προφανές ότι οι εν λόγω βουλευτές με τις συγκεκριμένες ερωτήσεις τους το μόνο που θέλουν να πετύχουν είναι να ρίξουν στάχτη στα μάτια των πολιτών. Αν ο στόχος της κας Γιαννακοπούλου είναι άλλος (η υπεράσπιση των πολιτών που θίγονται) θα έπρεπε να προχωρήσει σε πιο δραστικές πολιτικές κινήσεις και όχι να κρύβεται πίσω από την ευκολία των …επαναστατικών ερωτήσεων που μόνο στόχο έχουν την ψηφοθηρία. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι πριν από λίγες μέρες ακριβώς την ίδια ερώτηση προς τον ίδιο υπουργό έχουν καταθέσει και οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Τ. Αντωνίου και Ν. Σαλαγιάννης. Καλό θα ήταν να μας πει η κα Γιαννακοπούλου τι περισσότερο προσφέρει η δικιά της ερώτηση; Μήπως προσφέρει μόνο στην προσπάθεια να εμφανιστεί στη Μεσσηνία ως «προστάτιδα» των ιδιοκτητών και οδηγών ταξί;
Η ερωτηση της Ν. Γιαννακοπούλου:
Με τον Νόμο 3919/2011, ο προηγούμενος Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Ρέππας, έχοντας έρθει σε συμφωνία με τους κοινωνικούς εταίρους και την τρόικα, δημοσιοποίησε σχέδιο Προεδρικού διατάγματος σχετικά με την απελευθέρωση των ταξί. Το Σχέδιο αυτό είχε εγκριθεί από την Κυβερνητική Επιτροπή και το Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος αποτέλεσε την βάση για συζήτηση και διαπραγμάτευση του ανοίγματος του επαγγέλματος αλλά με σαφείς κανόνες και πληθυσμιακά κριτήρια.
Το άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί βάσει της παραπάνω διαδικασίας, υπήρξε ιδιαίτερα χρονοβόρο, αλλά εν τέλει κατάφερε να επιτύχει κάτι ιδιαίτερα δύσκολο υπό τις παρούσες συνθήκες με τη συναίνεση και του Υπουργείου Οικονομικών. Την καθολική συναίνεση του συνόλου των εμπλεκομένων μερών. Όμως, η σημερινή ηγεσία του ίδιου Υπουργείου, για το παραπάνω «καυτό» θέμα, τη δεδομένη χρονική στιγμή με γενικές και αόριστες εξαγγελίες που οδηγούν στη δημιουργία ολιγοπωλίων και καρτέλ στο συγκεκριμένο χώρο, δυναμιτίζει το κλίμα συναίνεσης, αναιρεί σχεδόν στο σύνολό του το προηγούμενο Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος με αποτέλεσμα να εμφανίζεται συνολικά η κυβέρνηση αφερέγγυα όσον αφορά στις δεσμεύσεις της στο συγκεκριμένο θέμα.
Εκτός των παραπάνω, με την καθυστέρηση που δημιουργείται, λόγω των αλλαγών και των αντιδράσεων, το εγχείρημα της κυβέρνησης «πηγαίνει πίσω», κι έτσι αντί να ενισχύσουμε τη μεταρρυθμιστική ορμή της κυβέρνησης, ουσιαστικά, υψώνουμε αναχώματα στην ίδια την πολιτική μας και φαίνεται ότι «υπαναχωρούμε», με αποτέλεσμα να εμφανιζόμαστε αφερέγγυοι έναντι των συμπολιτών μας. Κατόπιν αυτών,
Ερωτάται ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
1. Με ποιο σκεπτικό και για ποιους λόγους άλλαξε η προηγούμενη κυβερνητική απόφαση που είχε εξασφαλίσει και την προσαρμογή στα ευρωπαϊκά δεδομένα και τη συναίνεση των κοινωνικών εταίρων;
2. Πώς είναι δυνατόν να αλλάζει τόσο σύντομα η κυβερνητική πολιτική, με την αλλαγή Υπουργού σε τόσο σοβαρά ζητήματα που απασχολούν εδώ και δεκαετίες την ελληνική Πολιτεία, όπως το άνοιγμα των αδειών ταξί;
Η ερωτώσα βουλευτής,
Νάντια Ι. Γιαννακοπούλου
Η ερώτηση Αντωνίου – Σαλαγιάννη:
Στο πλαίσιο της εφαρμογής του Νόμου 3919/2011, για την κατάργηση των αδικαιολόγητων περιορισμών στην πρόσβαση και άσκηση επαγγελμάτων, δημοσιοποιήθηκε στις αρχές Ιουνίου από την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος σχετικά με την απελευθέρωση των ταξί.
Οι εκπρόσωποι του κλάδου των ταξί είχαν μάλιστα χαιρετίσει τη δημοσιοποίηση του Π.Δ., εφόσον διαμόρφωνε ένα ασφαλές εργασιακό περιβάλλον για όλους τους ιδιοκτήτες ταξί, υψηλής ποιότητας μεταφορικές υπηρεσίες για τους πολίτες, αναβάθμιση του κύρους του επαγγέλματος και εξίσωση των υπηρεσιών με αυτές των υπολοίπων ευρωπαϊκών χωρών.
Ωστόσο, η νέα ηγεσία του Υπουργείου έρχεται σήμερα να αναιρέσει την πολιτική απόφαση της προηγούμενης ηγεσίας, που ήταν μια απόφαση συμφωνημένη σε κυβερνητικό επίπεδο μεταξύ των αρμόδιων Υπουργών Μεταφορών και Οικονομικών και εξασφάλιζε τη συναίνεση των επαγγελματιών του κλάδου. Κατόπιν αυτών,
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο κ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ
Πώς άλλαξε μία κυβερνητική απόφαση, η οποία εξασφάλιζε και την προσαρμογή στα ευρωπαϊκά δεδομένα και τη συναίνεση των κοινωνικών εταίρων;».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου